Att älska sig själv

.. är inte alltid det lättaste.
Inte när man vet att man gjort fel, att anledningen att man mår skit är pga det man SJÄLV gjort.

Jag har ju mitt motto: Gör vad fan du vill, men ta konsekvenserna av ditt handlande
Dvs: Gör inget du inte kan leva med, tänk efter FÖRE.

Jo jag tänkte, men inte tillräckligt mycket. Och nu sitter jag här, med konsekvenser jag redan visste skulle komma, fast jag trodde jag skulle vara bättre på att hantera dem, så här andra gången. Men icke då. Samma jävla skit.

Att man aldrig lär sig *suck*

Förutom det, helgen var finfin. Gårdagen ännu bättre, med solen, vännerna, fiket.. ja allt. Och jag ska hålla mitt löfte, mitt nya liv började... igår.
2 timmars sömn till och sen, sen blir det gymmet.

För trots allt, när vänner skriver så här, så ska man le:

"you still my favourite person <3<3
remember
keep your head up & smile
coz no one deserves your tears
& no one is better then you" (felstavningar behållda)




/tusseluss - tokigt trött, lite glad, lite ledsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0