... helvetet fortsätter.

.. och jag vet inte vilken fot jag ska stå på.

En del av mig vill bara dra täcket över huvudet och svälta ihjäl (problemet med detta, är att jag då skulle även svälta både katter och dotter ..och det vill jag ABSOLUT inte!)

En annan del drömmer sjuka drömmar, hittills har jag tagit livet av mig genom att: hänga mig i trappan, äta piller, skära halsen av mig, slänga mig framför tåget... I en och samma dröm. *pust*

och det stöd som jag haft av vänner förut, finns inte där. Inte den som jag litat på mest hittills, och det gör nått så in i helvetiskt ont. Varför gör det så ont? Jag VET ju att jag kommer må bättre av att stå på egna ben, men inte då.

/tusseluss - med förtvivlans gråt i halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0