Hat-dag

Har ett otroligt viktigt möte kl 10.30.
Mycket hänger på detta.
Hatar att det får mig att må så här otroligt dåligt, men samtidigt var jag helt oförberedd på att det skulle hända.  (mer om detta efter mötet)

Full rulle här hemma.

LSS kommer på besök den 5e april "vi vill så gärna se lill-trollet igen, så jag och min kollega X kommer hem till dig kl 10.30 den torsdagen" .. inga emotsägelser.
Och detta i sin tur, är avhängigt det förra omtalade mötet.
Jag förstår inte hur DE inte kan förstå hur mycket jobb det har varit sen september 2011. Alla kramper, fall, dålig medicinering, oron över fler anfall, hur man inte kunnat tvinga till duschar pga rädsla för ytterligare anfall osv osv.


Usch usch usch fy och bleeeeeeeeeeeeeeeeeh på det

Rädslan över att förlora det älskade lill-trollet hänger över mig igen, och jag kämpar mot impulserna att spela bort allt jag äger och har, för att dämpa ångesten.
Ni som känner mig bäst, ni VET att min trollunge alltid kommer i första hand.
Annars skulle jag varit betydligt piggare (dvs sovit mera), friskare (ja, tagit ut sjukdagar osv), inte lika sönderstressad (nån annan får jobba, jag bryr mig inte) osv osv osv.
Nåja, rant off.
Nu ska här drickas kaffe och planeras vad som skall sägas på mötet. Sen ska här ringas skolan och undra vad de egentligen vill...
/ tusseluss - tillbaka i ångestträsket ang lill-trollets omvårdnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0