Fuck it.

9 månader 3 veckor och 4 dagar. Hade det varit 9 år 3 månader och 4 dagar hade det varit någon annan.
 
Nu, nu vet jag inte längre. 
 
Han gick ut genom dörren efter ett löjlig gräl om att flytta mitt skrivbord. Jag var i tårar, han slängde igen dörren och gick. Inget hej då, ingen kram/puss.. nada. Han tog med sig det sista ur kylskåpet. Så .. om jag ska gå på det, så tror jag att det är över. 
 
 
Är jag ledsen? Ja absolut. Håller jag med honom i de punkter han var arg/irriterad på? Ja faktiskt det med. Och lik förbaskat så hade/har jag rätt i vissa saker med. Han lyssnar inte på mig när jag undrar och frågar. Han förstår inte att det från mitt håll betyder "hej, vad sägs om att vi fixar.... xxxxzzzååå?" 
 
Behöver jag bli mer social? Ja då, fast det är ganska svårt när de få vänner man har är mest på fb, och jag inte har tid att träffa dem = sitta med telefonen. 
 
Ärligt talat så vet jag vare sig in eller ut. Går detta att lösa? Ja absolut, OM bägge vill. Och det är väl just det, jag vet inte om han VILL lösa detta. Jag vill. Jag vill så himla gärna. Fast jag kommer inte våga ta första steget.
 
Min mobil kommer få ligga tyst o ljudlös ett bra tag till. 
 
/tusseluss - ensam, liten och inte alls glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0